سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عمده فروشی انواع بلوک سیمانی سبک در کارخانه بلوک سازی بتن آلوکا

نظر

 

بلوک سیمانی پیش ساخته چیست؟

بلوک سیمانی پیش ساخته اصطلاحی است که برای بتن های شکل دار و سخت شده قبل از آوردن به محل ساخت استفاده می شود. در تاسیسات تولیدی مجهز به فناوری پیشرفته و شرایط مناسب تهیه و سپس به محل احداث آورده می شود  .
بلوک سیمانی پیش ساخته شامل سیمان ، سنگدانه ، ماسه و آب است. این محصولات را که می توان با ماشین های دستی یا اتوماتیک تولید کرد، می توان در اشکال و اندازه های مختلف توخالی یا پر تولید کرد. بلوک های توخالی را می توان به عنوان متداول ترین نوع نشان داد.
بلوک های بتونی پیش ساخته به طور کلی دارای اندازه های استاندارد خاصی هستند. طول آن بین 400 میلی متر و 600 میلی متر متغیر است. ارتفاع آن 100 یا 200 میلی متر است. عرض آن می تواند 50 ، 75 ، 100 ، 200 ، 250 و 300 میلی متر باشد.
بلوک سیمانی پیش ساخته که بخصوص در ساخت و ساز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد محصولی با مقاومت بالا است. به خصوص در دیوار سازی استفاده می شود زیرا در برابر عوامل محیطی مانند باران و آتش مقاوم است. در حین ساخت ساختمان ، رعایت مراحل ساخت بلوک و همچنین کار دستی مهم است.

بلوک پوکه ای چیست؟

روشی که طی تولید باید دنبال شود به شرح زیر است:

  1. چیدن و مخلوط کردن مواد
  2. اضافه کردن آب به مخلوط
  3. فرآیند قالب گیری به صورت دستی یا توسط ماشین های اتوماتیک انجام می شود.
  4. حذف محصولات از قالب
  5. به مدت 24 ساعت در انتظار محصولات تحت پوشش
  6. عمل آوری به مدت 7 روز

اگر به دنبال بلوک های بتونی پیش ساخته برای فروش هستید یا اگر با نزدیکترین سازنده بلوک بتنی پیش ساخته تماس گرفته اید ، توصیه می کنیم مطمئن شوید که مراحل تولید کاملاً دنبال می شود.

قیمت بلوک سیمانی در کارخانه

مواد مورد استفاده در تولید

این بلوک ها در اندازه ها و اندازه های مختلف برای استفاده در سازه های مختلف تولید می شوند. برانکارد ، گوشه ، لبه گرد ، ستون پایه ، جرز و کف بتونی نمونه هایی از این موارد هستند.
در یک بلوک معمولی ، از بتن ، سیمان پودری ، آب ، شن و سنگریزه استفاده می شود. وزن یک بلوک معمولی بین 17 و 20 کیلوگرم است. از آنجایی که درصد شن و ماسه زیاد و درصد آب کمی دارد ، بسیار سخت است.
به عنوان جایگزین شن و ماسه ، می توان از ذغال سنگ دانه یا سرباره استفاده کرد. به این بلوک ها بلوک سرباره گفته می شود. نوعی بلوک با مقاومت بالا و عایق صدا و گرما است. وزن آن بین 12 و 15 کیلوگرم است.
بلوک های تولید شده با استفاده از خاک رس یا تخته سنگ به جای شن و ماسه به صورت بلوک های سبک بیان می شوند. یک بلوک سبک معمولی دارای وزنی از 10 کیلوگرم تا 13 کیلوگرم است.

مزایای بلوک سیمانی پیش ساخته

  1. مقاومت فشاری بسیار بالایی دارد.
  2. مقاومت آن در برابر آتش و سایش خوب است.
  3. از پایداری بالایی برخوردار است.
  4. این فرصت را برای پایان دادن به ساخت و ساز با سرعت بیشتری فراهم می کند.
  5. تدارکات آسان است زیرا وزن بلوک های توخالی کم است.
  6. بلوک های توخالی را می توان با بتن پر کرد. به این ترتیب مقاومت در برابر زلزله افزایش می یابد.
  7. واحدهای توخالی عایق حرارتی و صوتی بهتری نسبت به موارد پر شده ارائه می دهند.